Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

SAP Ariba komt met een Spot Buy-oplossing in Europa

Ieder inkoopproces heeft zijn uitdagingen, maar vooral Spot Buying – de inkoop van niet-onderhandelde randartikelen – is bijzonder lastig. Kopers ontbreekt het vaak aan middelen om leveranciers te kwalificeren of om prijzen te onderhandelen voor artikelen die onmiddellijk nodig zijn. Als gevolg worden goederen vaak ingekocht bij de eerste de beste leverancier die dit snel kan leveren. Inkopers lopen hierdoor besparingen mis. Dat schrijven SAP Ariba en Mercateo in een persbericht, waarin ze hun strategische samenwerking aankondigen.

Nadat SAP Ariba Spot Buy met succes in Noord-Amerika, Australië en Latijns-Amerika lanceerde, kondigde het bedrijf onlangs aan het systeem samen met Mercateo ook in heel Europa uit te willen rollen. De alliantie belooft ad-hoc aankopen voor ondernemingen in heel Europa te veranderen. Vraag en aanbod worden bij elkaar gebracht op een marktplaats om een transparant proces, flexibiliteit en besparingen voor inkopers te creëren.

Door het zakelijke netwerk van SAP Ariba te combineren met cloud-gebaseerde inkoopapplicaties, biedt SAP Ariba Spot Buy een ‘consument-achtige’ inkoopervaring, aangestuurd door business control. Hierdoor kunnen gebruikers snel en eenvoudig een zeer groot assortiment doorzoeken en bestellingen plaatsen – in overeenstemming met het inkoopbeleid en -procedures van hun bedrijf. Met SAP Ariba Spot Buy en de infrastructuur van Mercateo Unite, krijgen inkopers toegang tot het snel groeiende aanbieders op Mercateo Unite, evenals de miljoenen artikelen van de Mercateo Shop.

Partner van Inkoperscafé:
Partner van Inkoperscafé:

Reacties

Partner van Inkoperscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres