Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Reclame via e-mail: wat mag wel en niet?

Computergebruikers klagen steen en been over de overvloed aan ongewenste e-mails. kortweg spam. Met de komst van de nieuwe Telecommunicatiewet en een zelfreguleringscode voor de betrokken branches is e-mailmarketing voortaan aan strikte regels gebonden. Wanneer u reclame wilt maken via e-mail. moet u dus goed weten wat wel en niet kan.


De nieuwe Telecommunicatiewet die eind vorig jaar door de Tweede Kamer is goedgekeurd. hanteert het zogenaamde opt-in principe. Dit betekent dat verzenders van reclame via e-mail moeten kunnen aantonen. dat zij daarvoor toestemming hebben van de ontvanger. De handel in e-mailadressen wordt hiermee aan banden gelegd. Toezichthouder Opta kan bij overtreding een bestuurlijke boete opleggen met een maximum van ? 450.000.

Lees hier het volledige bericht (bron: DeZaak.nl)

Partner van Inkoperscafé:
Partner van Inkoperscafé:

Reacties

Partner van Inkoperscafé:
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres