Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Partner van Inkoperscafé:

Klippa App

Verwerk inkoopfacturen via e-mail, web en/of de mobiele app met Klippa Factuurverwerking. Omdat onze oplossing in de cloud zit, kunnen medewerkers facturen altijd en overal goedkeuren en verwerken. Goedkeuring gaat via speciale autorisatiestromen langs verschillende lagen in de workflow, waardoor fouten en fraude worden tegengegaan. Facturen gaan via slimme suggesties automatisch naar je boekhoudsysteem. Alle inkoopfacturen worden verwerkt met Scan en Herken (OCR-technologie). Omdat medewerkers nooit meer informatie uit PDF’s of papieren hoeven over te typen, bespaart je organisatie al snel zeventig procent van de verwerkingstijd. 

Bedrijfsgegevens:
Klippa App
Lübeckweg 2 
9723 HE Groningen

en

Klippa App
A’dam Toren
Overhoeksplein 3 
1031 KS Amsterdam

Telefoonnummer: +31 50 2111631

Partner van Inkoperscafé:

For Suppliers

Platform met gevalideerde gegevens en documenten van leveranciers voor opdrachtgevers.

Partner van Inkoperscafé:

Greenstone

Met Greenstone managet u uw contracten, compliancy en risico’s vanuit een centraal portaal. Transparant omdat het altijd voor de juiste stakeholders inzichtelijk is. Naadloos omdat alle informatie over uw leveranciers samenkomt in een portaal.

Contact details:

In de Benelux is Grippr partner en reseller van Greenstone Software.

Alex Couperus
Managing Partner
Olympia 1A-1B
1213 NS Hilversum
06 – 52 39 33 28
035 – 646 27 18
couperus@grippr.nl

 

Partner van Inkoperscafé:

20/20 Xspend

Met 20/20 Xspend creëert u grip op de operationele inkoop, contracten, budgetten, declaraties van medewerkers en inkomende facturen. Het resultaat daarvan? Optimaal zicht en grip op de uitgaven. De kracht van 20/20 Xspend zit onder andere in de flexibele autorisatiematrix. De applicatie is volledig in te richten volgens de werkwijze van een organisatie. De tool past zich dus aan naar de organisatie, niet andersom.  

Bedrijfsgegevens:
20/20 vision Software
Verryn Stuartlaan 25
2288 EK Rijswijk

Telefoonnummer: +31 (0)6 47696314

Partner van Inkoperscafé:

AFAS Profit

Met de geïntegreerde ERP-software van AFAS Software optimaliseer je de informatie- en communicatielijnen van je organisatie waardoor de efficiëntie, effectiviteit, flexibiliteit en klantgerichtheid wordt vergroot. Je houdt grip op de processen en hebt altijd inzicht in de bedrijfsvoering.De visie achter de ERP software van AFAS is dat alle processen volledig geautomatiseerd zijn in één pakket. Of het nu gaat om de financiële administratie, salarisadministratie of projectadministratie, alle gegevens liggen vast in één database.  Voor meer informatie, download het marktonderzoek via www.e-proqure.nl.

Bedrijfsgegevens:
AFAS Software BV
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden

Telefoonnummer: +31 (0)33 4341800

Partner van Inkoperscafé:

Archifact iShopper

iShopper maakt uw facilitair proces proactief: aanvragers winkelen bij leveranciers digitaal  accordeerders krijgen via e-mail een seintje en kunnen de aanvraag beoordelen. Gevolg: geen bestelling gaat ongeautoriseerd de deur uit en een volledig en actueel beeld van de budgettaire consequenties. Verder: uw leverancier houdt  overeenkomstig uw contract met de leverancier producten en prijzen actueel.  

Bedrijfsgegevens:
Adaptive Information Technology
A. Hofmanweg 5a
2031 BH Haarlem

Telefoonnummer: +31 (0)23 7505910

Partner van Inkoperscafé:

AXI Discovery

AXI Purchase Order Management en AXI Invoice Management bieden een compleet gamma voor het volledige P-to-P proces van bestelaanvraag tot betaling. De modules zijn afzonderlijk te implementeren waarbij onderscheidt gemaakt wordt tussen professionele gebruikers en decentrale (incidentele) gebruikers. Bij deze laatste groep staat het gebruiksgemak centraal. De generieke suite is sterk te parametriseren en kan op basis van sector templates versneld worden geimplementeerd.  

Bedrijfsgegevens:
AXI BV
Stadionstraat 27
4815 NC Breda

Telefoonnummer: +31 (0)76 5725500

Partner van Inkoperscafé:

Buynamics VRS

Buynamics is een Vendor Rating System dat ervoor zorgt dat u uw leveranciers continue kunt volgen en hun prestaties kunt vastleggen. Dit kan een relatief eenvoudig systeem zijn, bijvoorbeeld op basis van levertijdaccuratesse, maar het kan ook een uitgebreider systeem zijn met meerdere subjectieve criteria. Hoe meer criteria, des te nauwkeuriger de beoordeling en des te beter het leveranciersbeeld.

Bedrijfsgegevens:
Buynamics VS
Kerkstraat 19
5328 AA Rossum

Telefoonnummer: +31 (0)41 8663684

Partner van Inkoperscafé:

Corsa Financial Suite

De P2P oplossingen dekken het complete inkoop en factuur verwerkingstraject. De oplossing heeft uitgebreide mogelijkheden voor Contract Management en purchase orderprocessen. Maar ook het vlak van digitale factuurverwerking met uitgebreide scan – en herkenfunctionaliteit en accordeerprocessen tot en met het digitaal ontvangen van elektronische facturen (e-Invoice) wordt compleet voorzien. Door de naadloze aansluiting van de verschillende financiele processen op onze oplossingen is de organisatie volledig in control.  

Bedrijfsgegevens:
BCT BV
Hub Dassenplein 3
6313 LB Sittard

Telefoonnummer: +31 (0)46 4424545

Partner van Inkoperscafé:

Contracto

Contracto is een Enterprise Contract/Risks/Compliancy platform (ECP). Per klant laat het zich inrichten als een informatie-platform met aansluiting naar de behoefte van het moment en naar de toekomst. Het is webbased en laat zich configureren aan de hand van o.a. XML. Verder  is er uiteraard sprake van diverse data koppelingen met diverse ERP-systemen of andere inkoopsystemen. B Voor meer informatie, download het marktonderzoek via www.e-proqure.nl.

Bedrijfsgegevens:
Contracto BV
Park Princenhage
Princenhagelaan 1c-2
4813 DA Breda

Telefoonnummer: +31 (0)88 7800850 (optie 2)

Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres