Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Impact van inkoop

De NEVI is gestart met de campagne de Impact van Inkoop. In de serie ‘De impact van inkoop in beeld’ vertellen inkoopprofessionals uit het NEVI-netwerk over hun werk en laten zij zien wat professionele inkoop bijdraagt aan organisatiedoelstellingen én aan de maatschappij.

De eerste video werd gemaakt met Auping. Dat bedrijf ontwikkelde samen met Somnox de innovatieve slaaprobot. Daarbij werd gebruik gemaakt van co-engineering met behulp van het leveranciersnetwerk van Auping. Inkoop fungeerde hierbij als aanjager en spin in het web.

Meer weten? In onderstaande video vertelt strategisch inkoper Arjan van der Plas over de rol van inkoop en leveranciersmanagement bij deze prijswinnende innovatie.

Partner van Inkoperscafé
Partner van Inkoperscafé

Reacties

Partner van Inkoperscafé
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres