Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Gemeentelijk Inkoop Platform 2016

18 februari 2016
Location

Ook in 2016 worden er 5 bijeenkomsten van het Gemeentelijk Inkoop Platform georganiseerd rond actuele en interessante onderwerpen binnen de gemeentelijke inkoop- en aanbestedingspraktijk. Tijdens de eerste bijeenkomst van donderdag 18 februari 2016 staat de publiek- publieke samenwerking centraal, Daarnaast een actuele en interessante ontwikkeling namelijk het initiatief om zelf software te ontwikkelen.

Thema 1: Publiek-publieke samenwerking 

Thema 2: Initiatief oprichting softwarecoöperatie

Programma bijeenkomst:

Datum: donderdag 1B februari 2016

Plaats: Het Vechthuis te Utrecht

Tijd:

  • 14.00 - 17.30 uur overleg met 2 thema's
  • 17.3O - 18.15 uur aperitief
  • 18.15 - 20.15 uur diner

Kosten

Kosten 5 reguliere bijeenkomsten + abonnement online helpdesk EUA:€ 1.399,- (excl. btw) per persoon. 2e en volgende deelnemer € 1.199,- (excl. btw) per persoon.

Kosten per reguliere bijeenkomst (vergadering, aperitief en diner): €299,- (excl. btw) per persoon. 2e en volgende deelnemer €269,- (excl. btw) per persoon.

Meer informatie

Informatie over event

Partner van Inkoperscafé
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres