Magnifying glass Close

Gemeentelijk Inkoop Platform 2016

18 februari 2016
Location

Ook in 2016 worden er 5 bijeenkomsten van het Gemeentelijk Inkoop Platform georganiseerd rond actuele en interessante onderwerpen binnen de gemeentelijke inkoop- en aanbestedingspraktijk. Tijdens de eerste bijeenkomst van donderdag 18 februari 2016 staat de publiek- publieke samenwerking centraal, Daarnaast een actuele en interessante ontwikkeling namelijk het initiatief om zelf software te ontwikkelen.

Thema 1: Publiek-publieke samenwerking 

Thema 2: Initiatief oprichting softwarecoöperatie

Programma bijeenkomst:

Datum: donderdag 1B februari 2016

Plaats: Het Vechthuis te Utrecht

Tijd:

  • 14.00 - 17.30 uur overleg met 2 thema's
  • 17.3O - 18.15 uur aperitief
  • 18.15 - 20.15 uur diner

Kosten

Kosten 5 reguliere bijeenkomsten + abonnement online helpdesk EUA:€ 1.399,- (excl. btw) per persoon. 2e en volgende deelnemer € 1.199,- (excl. btw) per persoon.

Kosten per reguliere bijeenkomst (vergadering, aperitief en diner): €299,- (excl. btw) per persoon. 2e en volgende deelnemer €269,- (excl. btw) per persoon.

Meer informatie

Informatie over event

Partner van Inkoperscafé
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres