Magnifying glass Close

Adblocker is geactiveerd!

Op deze website worden advertenties getoond. Van de advertenties wordt de redactie betaald. De redactie verzorgt het nieuws op deze website. Zonder advertenties geen nieuws. Zou je je adblocker daarom willen uitschakelen

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform

23 juni 2020
Location
Utrecht

N.B. De GIP-bijeenkomst van 14 mei gaat gezien de maatregelen in het kader van het coronavirus niet door.Het thema van deze bijeenkomst (Belang van data voor inkoop en de rol van de inkoopanalist) wordt verschoven naar een GIP-bijeenkomst in het najaar.

Aanbestedingsrechtelijke aspecten nader uitgelegd (ook voor de gevorderde inkoopadviseur/jurist)

De gastspreker (mr. Tony van Wijk - aanbestedingsadvocaat) gaat in op een aantal actuele aanbestedingsrechtelijke aspecten nader in.


Bij veel aanbestedingsprocedures lopen gemeenten tegen zaken aan die toch altijd weer goed zijn voor (interne) discussie.
Tijdens de GIP-bijeenkomst op 23 juni komen in ieder geval de volgende aspecten aan de orde:
1. Ontwikkelingen rechtsverwerking
2. Wat moet ik precies vermelden in de afwijzingsmotivering?
3. Verplichtingen onder de drempel
4. Wanneer een werk, dienst of levering (schilederwerk?)
5. Uitzonderingen aanbestedingsplicht
6. Circulair aanbesteden
7. Presentaties in een beoordelingsproces
8. Omgang met bedrijfsgevoelige informatie
9. Nadere aandachtspunten vanuit gemeenten (aan te leveren tot 10 juni a.s.)

Mochten nadere maatregelen het ook niet mogelijk maken om de GIP-bijeenkomst op 23 juni te organiseren dan zal ook dit thema doorgeschoven worden naar een vervolgbijeenkomst van het GIP in het najaar.

 

Aanmelden

Informatie over event

Partner van Inkoperscafé
Sluiten

Inloggen met

of met e-mailadres